Uw tussenpersoon is het eerste aanspreekpunt voor uw klachten.
Als u niet tot overeenstemming komt, kunt u terecht bij KBC-Klachtenmanagement, Brusselsesteenweg 100, 3000 Leuven, klachten@kbc.be. tel. 0800 620 84 (gratis) of 078 15 20 45 (betalend) of via fax 016 86 30 38.
Komt u niet tot een passende oplossing, dan kunt u zich richten tot de Ombudsman van de Verzekeringen, de Meeûsplantsoen 35, 1000 Brussel, info@ombudsman.as, die optreedt voor de hele sector. Of surf naar www.ombudsman.as.
U behoudt evenwel steeds het recht om een gerechtelijke procedure in te leiden.
We verwijzen ook naar de disclaimer en de site van KBC Bank & Verzekeringen, waarvoor wij als exclusief agent tussenkomen.
Je kan er ook alle info vinden rond het belangenconflictenbeleid.
Bedrijfsinformatie
Contactinformatie
Of bel ons
03 889 20 57
Dagelijks van 09.00u tot 17.00u !