Klantenzone 2018-01-31T15:35:42+00:00

Contact Center

Verzekeringen gaan over uw gezin, uw zaak, uw huis, uw job,… Alles wat belangrijk is voor u. Dat maakt het ook kostbaar voor ons. Daarom investeren we bij Assupartners in een persoonlijke aanpak. Wij willen u dan ook graag zo gericht, zo persoonlijk en zo snel mogelijk helpen.

Aarzel dus niet om ons te contacteren wanneer u ons nodig heeft.
Zeer snel op zoek naar een antwoord? Misschien vindt u het wel bij onze veelgestelde vragen of nuttige documenten.

Bedrijfsinformatie

Assupartners cvba
Verbonden agent, FSMA 061642 A, van KBC Verzekeringen NV03 889 20 57
G. Gezellelaan 1012870Puurs

Tot uw dienst

Charlotte Van Wynsberghe

charlotte@assupartners.be

Inneke De Vadder

inneke@assupartners.be

Tiny Van Campenhout

tiny@assupartners.be

Direct Contacteren

Contacteer ons onmiddellijk in het geval van een probleem of schadegeval.

Wij zijn er om u verder te helpen.

(*) = verplichte velden

Veel gestelde vragen

Welke documenten moet ik bij me hebben in de auto ? 2016-12-02T15:17:37+00:00

Bij een controle van de politie moet men wettelijk een aantal documenten kunnen voorleggen.
Maar welke ?

We sommen ze voor u op :

  • De boorddocumenten (horen verplicht aanwezig te zijn in uw auto)
    1. Inschrijvingsbewijs  of ook gekend als de ‘roze kaart’
      Dit is het paspoort van je voertuig.  Sinds September 2013 bestaat dit bewijs uit 2 delen.
      Eén deel bewaart u in de auto, het andere deel bewaart u thuis.
    2. Gelijkvormigheidsattest
      De officiële verdeler of constructeur geeft u dit document bij aankoop van uw auto.
    3. Groene kaart
      Dit is uw verzekeringsattest.
    4. Keuringsbewijs
  • De persoonlijke documenten wanneer u met de auto rijdt
    1. Identiteitskaart
      Moet u steeds op zak hebben.
    2. Rijbewijs
Ik heb een schadegeval. Wat doe ik ? 2016-12-02T14:54:52+00:00

Als u schade heeft, wil u zo goed mogelijk geholpen worden.
U kan steeds bij onze ervaren schaderegelaars terecht voor al uw vragen.

Contacteer ons zo snel als mogelijk. Wij komen bij u langs om de schade op te meten en om met u de volgende stappen te bespreken.
Buiten de kantooruren kan u ons bereiken via ons noodnummer 03 746 01 20

Hieronder geven we u nog enkele tips die een vlotte afhandeling van uw schadegeval bespoedigen :

  • Verzamel zoveel mogelijk documenten zoals aankoopfacturen, bestekken van herstellingen, medische attesten, aanrijdingsformulier, …
    Ze helpen bij het bewijzen van uw schade.
  • Neem alvast, indien mogelijk, enkele foto’s van de schade (detail en van op afstand).
    Het is evenwel niet de bedoeling dat u halsbrekende toeren gaat doen om een foto te maken !
  • Bewaar de beschadigde stukken voor een eventuele expertise later.
  • Blijf kalm.

KBC Assist : altijd en overal hulp bij de hand

Heeft u een auto-ongeval, of schade aan uw wagen of aan uw huis? Werd er bij u ingebroken en een diefstal gepleegd? Of hebt u dringend hulp van de bijstandscentrale nodig?
Pech kan iedereen overkomen en het zorgt voor stress! U weet soms niet onmiddellijk wie u moet contacteren en op welke manier u dat moet doen.
Daarom is er nu KBC Assist Smartphone App.

Download de app