Contact Center
Verzekeringen gaan over uw gezin, uw zaak, uw huis, uw job,… Alles wat belangrijk is voor u. Dat maakt het ook kostbaar voor ons. Daarom investeren we bij Assupartners in een persoonlijke aanpak. Wij willen u dan ook graag zo gericht, zo persoonlijk en zo snel mogelijk helpen.
Aarzel dus niet om ons te contacteren wanneer u ons nodig heeft.
Zeer snel op zoek naar een antwoord? Misschien vindt u het wel bij onze veelgestelde vragen of nuttige documenten.
Bedrijfsinformatie
Tot uw dienst





Direct Contacteren
Contacteer ons onmiddellijk in het geval van een probleem of schadegeval.
Wij zijn er om u verder te helpen.
Veel gestelde vragen
Bij een controle van de politie moet men wettelijk een aantal documenten kunnen voorleggen.
Maar welke ?
We sommen ze voor u op :
- De boorddocumenten (horen verplicht aanwezig te zijn in uw auto)
- Inschrijvingsbewijs of ook gekend als de ‘roze kaart’
Dit is het paspoort van je voertuig. Sinds September 2013 bestaat dit bewijs uit 2 delen.
Eén deel bewaart u in de auto, het andere deel bewaart u thuis. - Gelijkvormigheidsattest
De officiële verdeler of constructeur geeft u dit document bij aankoop van uw auto. - Groene kaart
Dit is uw verzekeringsattest. - Keuringsbewijs
- Inschrijvingsbewijs of ook gekend als de ‘roze kaart’
- De persoonlijke documenten wanneer u met de auto rijdt
- Identiteitskaart
Moet u steeds op zak hebben. - Rijbewijs
- Identiteitskaart
Als u schade heeft, wil u zo goed mogelijk geholpen worden.
U kan steeds bij onze ervaren schaderegelaars terecht voor al uw vragen.
Contacteer ons zo snel als mogelijk. Wij komen bij u langs om de schade op te meten en om met u de volgende stappen te bespreken.
Buiten de kantooruren kan u ons bereiken via het vertrouwde nummer 03 889 20 57 en volgt u het keuzemenu.
Hieronder geven we u nog enkele tips die een vlotte afhandeling van uw schadegeval bespoedigen :
- Verzamel zoveel mogelijk documenten zoals aankoopfacturen, bestekken van herstellingen, medische attesten, aanrijdingsformulier, …
Ze helpen bij het bewijzen van uw schade. - Neem alvast, indien mogelijk, enkele foto’s van de schade (detail en van op afstand).
Het is evenwel niet de bedoeling dat u halsbrekende toeren gaat doen om een foto te maken ! - Bewaar de beschadigde stukken voor een eventuele expertise later.
- Blijf kalm.
KBC Mobile : altijd en overal hulp bij de hand
Heeft u een auto-ongeval, of schade aan uw wagen of aan uw huis? Werd er bij u ingebroken en een diefstal gepleegd? Of hebt u dringend hulp van de bijstandscentrale nodig?
Pech kan iedereen overkomen en het zorgt voor stress! U weet soms niet onmiddellijk wie u moet contacteren en op welke manier u dat moet doen.
Daarom is er nu KBC Mobile op uw smartphone.